Pages

Thursday, March 10, 2011

selvhjelpsbok og te med honning


"Oavsett om du drömmer om att slippa heltidsjobbet, att resa jorden runt i lyx, tjäna femsiffriga belopp varje månad med minimal arbetsinsats eller bara få leva mer och jobba mindre, så talar 4 timmars arbetsvecka om hur du ska göra"

må jo bare väre for godt til å väre sant. men på vegne av skanksa så leser jeg denne selvhjelpsboken for oss alle. samtidig drikker jeg litervis med te med honning og syns synd på meg selv fordi jeg er for syk til å trene.

savner skanksa
peace, morot and banana

5 comments:

  1. oh... give me. ups and downs her ass. fikk høre av ei i klassa at jeg måtte slappe av mer, ta meg en fest lizm. hahaha. trodde jeg aldri skulle komme dit i livet hvor fylla er medisin.. crew, gleder meg til fest

    ReplyDelete
  2. hahaha, men det er kvalitet og ikke kvantitet som gjelder på fest! yea

    ReplyDelete
  3. Det er noe som heter å hvile seg i form også, viktig å heller bare TENke at du trener..så trener du :) Who like to party? I like to party...gjør livet til en fest!

    ReplyDelete
  4. hello, my name is mari. i party.

    ReplyDelete
  5. Hello my name is Benedicte and i frikin miss you! Cant wait til were all gathered on the beach having a bonfire, drinking rom and listening to Annes guitar play whilst the waves crush into the sand..uuuh, lovely life!

    ReplyDelete